Etalage versiering Valentijn
U vindt het leuk uw etalage regelmatig een andere look te geven. De seizoenen zijn een dankbaar aanknopingspunt, maar andere feestdagen zoals Valentijn, Moederdag of Vaderdag zijn ook prima geschikt om uw decoratie op te richten. Natuurlijk is het een boel werk om telkens de etalage een ander uiterlijk te geven, maar wanneer u daarmee extra klanten lokt, dan is dat de inspanning ruimschoots waard.
Valentijn en etalagemateriaal
Valentijnsdag is een prima aanknopingspunt voor een uitnodigende etalage. Met hartjes, veel rood en roze maakt u duidelijk dat u er in ieder geval helemaal klaar voor bent. Winkelend publiek slentert en kijkt en passant naar de etalages. Niet alle etalages gunt hij een blik waardig, want hij of zij scant. Iemand die op zoek is naar een cadeautje of iets speciaals voor Valentijn, scant op hartjes. Wat ligt er in en welke uitstraling heeft uw etalage? Daarom is een leuke, opvallende inrichting van uw etalage heel belangrijk. Niet alleen zet u in de etalage de producten of diensten die u aanbiedt, maar u past het aanbod graag aan de actualiteit aan.
Etalage decoratie Valentijn benadrukt de koopstemming
Om de producten beter uit te laten komen, is een goede decoratie belangrijk. Bijvoorbeeld rood en veel hartjes met Valentijn, maken duidelijk dat u de klant iets te bieden heeft dat betrekking heeft op het vieren van Valentijnsdag. Om het rustig te houden kiest u voor één basiskleur, in het geval van Valentijnsdag rood of roze. Dit vult u aan met artikelen uit uw winkel in dezelfde kleur. Ga op zoek naar accessoires die op de één of andere manier liefde uitstralen. Een flinke bos rozen bijvoorbeeld doet wonderen voor verliefde harten. Of rozenblaadjes, dit is ook prima decoratie voor uw Valentijns etalage. Bij “Versiering bruiloft” vindt u nog veel meer leuke en lieve ideetjes om uw etalage eruit te laten springen komende Valentijn.
Valentijnshartjes in de etalage
Overdrijf het alleen niet. Een paar hartjes slingers of een paar grote harten stickers op het raam zijn vaak al voldoende om de toon te zetten. Met uw etalage hoopt u klanten naar binnen te lokken en niet af te schrikken. Wanneer u teveel rood gebruikt in uw Valentijns etalage, dan kan dat de verkeerde indruk wekken. Ga altijd even zelf voor de etalage staan om te kijken of het een mooi geheel vormt.